36+5 te çatı muayenesi oldum bir parmak açıklık olduğunu söyledi doktor 37+5te tekrar gittim tekrar çatı muayenesi yaptı cocugun kilosu iyi olduğundan doğumu tetikler dedi sonra sıcak suyla duş al falan dedi ıkı gün sonra aldıgımda büyük parça şekılde nişanım geldi ertesi gün biraz biraz geldi , bugunde tekrar ılk günki gibi büyük bi şekılde tekrar geldi ama doktor sancın olduğunda veya cocugun hareketini hissetmezsen gel dedi 3 gündür nişanın gelmesi normal mi ya ?