Beyza9197 benim de kese etrafında kanama alanı vardı,ki iki dusugumden sonra deli gibi korkmuştum,hem de bayağı büyüktü.3,5 ayima kadar da durdu sonra kendiliğinden kayboldu.keseye sızıp şeklini bozmadigi sürece sıkıntı olmaz demişti doktorum.cok şükür ki birşey olmadı.bolca dinlen,progestani saati saatine al aksatma, bacaklarının altına yastık koy hep dinlen.cok şükür şimdi 32.haftaya girdik.hepimiz Allah’ın izniyle sağlıkla sihhatle kucağımıza alırız inşallah.senin için de dua ettim gülüm inşallah kendiliğinden geçer gider.Allahim yardımcımız olsun inşallah