Merve_seda Valsss iyi yaptın canım enfeksiyon kaparsın sonra . İnşalllah en kısa zamanda doğum yaparsın
ozgeaa Valsss hayırlı uğurlu olsun. Bizlere de dua et nolur bi çalışman var mıydı öncesinde açılman felan var mıydı bende 38+6 yım
nuryadaperi Valsss ya ben de 38+4 teyim keşke ben de yazsam şöyle doğuruyorum diyeee…. sorması ayıp özel birşey yaptın mı son günlerde?? Allah kurtarsın bacım sağlıkla huzurla gelsin bebişin 🌺