37+6 olduk henüz korku yok belirti olmadığı için olabilir normal doğum bekliyoruz ama çatı muayenesi olmadı daha sezaryende olabilir sürekli doğumu düşünüp strese sokmayın kendinizi bi şekilde olucak ama korkarak zorlaştırmayın canım çok tatlıdır benimde ama akışına bıraktım yaşayıp görücez 🤣