Ben oraya gidiyorum meriban diye bi domtor cok tatli biri ama bende yeni basladim oraya dogumumu orda yapcagim icin gecis yaptım dogum ucreti cok uygun o sebebten fakat ultrason aleti cok kalitesiz gibi geldi bna ama domtordan memnunum.
Normlde medicine hospital oraya gidoyordum ordaki ultrason aletinden sonra erdemdeki tamamn yok gibi 🤣ama doktoru cok duydum tavsiye uzerine gittim haftaya sezeryanim var inşallah pisman olmam ayrıca muayene ucreti 80 tl norml dogum 1200 sezeryan 1500 demislerdi sanirim