Sibelyunusamine Kızlar acil bana yardım edin 14 haftalık hamileyşm ve 20 lik dişim okadar agrıyordi uc gündür agrı kesici ve antibiyotik kullanıyorum dişini çektiren varmı aranızda lütfen bana yazın
Tugceince Sibelyunusamine ben çektirdim . Röntgende çektirdim 🙂 başka bi dişime de 2 hafta önce knal tedavisi yaptırdım .
Bahar46 Sibelyunusamine benimde galiba 20 lik dişim çıkacak inanılmaz ağrıyor sol arka dişim çenemi açarken bile çok ağrıyor ağzım yanağım 🙁
Sibelyunusamine Bahar46 aynı benimde öyle canım resmen çenem kitlendi antibiyotik yarı oldu hala bi etkisi olmadı antibiyotik bitsin bir diş doktoruna gidip gerekirse çektiricem cok kötü durumdayım kaç gündür