37.haftamda gittiğimde doktorum bebiş biraz kilolu gibi sana çarşamba suni verelim dedi ama ilk önce tam bi ölçelim dedi 3500 gram çıktı oğluşum , haftaya tekrar gel dedi çatı muayenesi yaptı çatın çok iyi falan dedi bir parmak açıklık var dedi sıcak suyla duş al squat yürüyüş falan dedi iki gün sonra nişanım geldi gece , iki gün geçti daha sancım yok yani pazartesi tekrar gidecem hastaneye bana suni vereyim mi kilosundan dolayı derse verdirsem mi nişanım da geldi ya kolay olur mu ki suni sancı , çünkü karın çevresi büyüdükçe normal doğum zor olurmuş ya eğer 40.haftaya kadar doğmazsa 4 kiloyu bulur