cihangirsmom Selam kızlar vetejeryan olduğum için doktordan omega 3 istedim o anlaşmalı olduğu farklı bir marka yazdı ama eczacı solgar en iyisi dedi onu önerdi. İnternetten Solgar aldım ama kullanmaya başlamadım. Aranızda kullanan bilen var mıdır?
Lazanne cihangirsmom evet banada doktorum bikaç marka önerdi içlerinde solgar da vardı eşimin arkadaşı ilaç mümessili en iyisi solgar dedi onu aldm 2 aydır kullanyrm memnunum.
cihangirsmom Hamilelikte her omega kullanılmıyormuş sanırım o yüzden bende kararsız kalmıstım bunu duyunca rahatça kullanabilirim tesekkür ederim 💞 peki bir yan etkisi iştah açma falan oldu mu?