06busraa ilişki olmasın demişti ve ağır kaldırmayın elinizden geldiğince yatin. Inşallah rabbim büyüktür belki çıkar sizin ki. Bizimki çıkmadı yukarı su an çıkmazdayım. Moralinizi de bozmayın herşey olacağına veriyor. Ben çok takip çok kurdum çok stres yaptım. Sonuç değişti mi tabi ki hayır. Üzüldüğüm yanıma kaldi