Ilk kez çatı muayenesi oldum hiç korkulacak bir şey yok kendinizi kasmayın burdan bazı yorumlardan biraz korkmustum ama zaten 20 saniye faln sürüyor hiç hissetmedim bile ben korkanlar varsa hiç zor bir şey değil sadece kasmamak önemli. Yumuşama varmış 1 cm açılma ver dedi bakalım normal doğumu bekliyoruz inşallah hayırlısıyla tek boyun kısa 152 ondan dezavantaj olabilir dedi ona biraz taktim boyle olup da normal doğumu rahat yapan var mı acaba?