Arkadaşlar merhaba bebeğim suan 35 haftalık ama hastanede son adet tarihimi sorduklarında adetimin başlangıç gününü söylemiştim ama bitiş tarihi söyleniyormuş sanırım adetimin baslangıc tarihi 18 Aralık bitiş tarihi 22 Aralık bu durumu doktoruma söylemem gerekir mi bu haftasını ve beklenen Doğum tarihini etkiler mi ?