Snur94 canım bebeğin için korkma derinin altında değil hemen hem amniyo sıvısı korkuyor onu kuzun için endişelenme doktora git hemen açmıyorsa acile git ebeler var nöbetçi olan onlar baksın buz koy yanan yerlerine acısı hafifleyince de elma içini sür iz kalmıyor geçmiş olsun ama doktoru geciktirme geçmiş olsun