asliyusuf Kizlar gebelik kolestasi tanisi kondu dun karaciger safra degerlerim cok yuksek safrada tas ckti kasinti sikayetiyle gtmistim 37 . Hftaya sezryan dendi benimle ayni durumda olanlar dogum planlamanz yapildi mi ben 32 haftadaym suan
tuubaeylulanil asliyusuf bende 30+4 um karaciğer enzimlerim cok yüksek cıktı. Kadın dogum doktorum endokrine girmelisin dedi cumartesı gideceğim. Ellerimin içinde kaşıntı var benimde galıba seninle aynı bıseyler var😞
asliyusuf tuubaeylulanil ihmal etme git canin hemen ben kasintidan 1 hafta geceleri yatamadm saatlerce kasindim beni kadindogum doktorum gastroentrolojiye yonlerdirmisti
tuubaeylulanil asliyusuf nerende kaşıntı oluyordu canım benim şuan elimin içi kaşınıyor ıkı gün oldu başlayalı enzimlerim yuksek cıktı ama nefrolojı uzmanı gebelıkte normal dedi ama kadın dogumcu hemen endokrine gitmelisin dedi hıc anlamadım ya🤷🏽♀️
asliyusuf tuubaeylulanil benim tüm vucut araliksiz saatlerce kasindim 1 hafta artik dayanamayip gittim gece yatirmiyodu o derece artik aglayasim geliyodu
tuubaeylulanil asliyusuf hadi ya cok çok geçmiş olsun benimde yeni yeni başlıuor demek ki. Allahım şifa versin canım hepimize 😞