Merhaba güzel hamisler.ben yaklaşık 1 ay önce happymom’dan mezun oldum happykids’e geçtim.☺️ Benim doğumum beklentimizin dışında biraz erken biraz da zorlu oldu.buraya yazmamin nedeni eğer birisinin başına benimki gibi olaylar gelirse sakin telaş yapmasın.hic korkulacak bir durum değil.tecrubeyle sabit😍 şimdi kısaca size hikayemden bahsedeyim.
Benim normalde hamilelikte aşırı bulantım ve yanmam oluyordu.ama bazı günler yanma aşırı fazlalasiyor,sırtıma vuruyordu acısı.neyse 19 temmuzda yegenimin doğum gününü kutlamak için ablamlara gittik.orda da bu bahsettigim yanma olayı gerçekleşti.sirtim aşırı aciyodu.(bu durumda kendimi kusturuyorum) yine lavaboya gittim vs.sonra aşağıya indik.yanma fazlalasmaya başladı.esime hastaneye gidelim dayanamıyorum dedim.her neyse eşimle yakın bir hastanenin aciline gittik.orda karnımın sağ kısmında felaket bir ağrı girdi.ben gaz sıkışması sandım.neyse ntsye falan bağladılar tabi sancı vs gözükmüyor.biraz baktılar bişey bulamadılar.eve gittik.sabah uyandığımda sağ bolgemdeki ağrı devam ediyordu.hic bir azalma yoktu agrida.oglene doğru kendi kadın doğum doktorumu aradım.bana bir kaç soru sordu.apandisitten suphelendigini muayene için yanına gitmemi soyledi asım işten izin aldı birlikte gittik.bu arada o zaman 35+2 hamileydim.neyse muayene etti ultrason çekinmek gerektigini söyledi.o gün 3 defa ultrason 3 defa MR çekindim.apandisit keseden dolayı gozukmuyordu.o yüzden teşhis koyamadilar.diger gün tekrar gel dediler.diger gün yine gittik.bu sefer apandisitime yakın ödem gördüler ve apandisitten suphelendiler yine 2 defa ultrason ve MR a girdim.sonra o şüpheyle beni acil ameliyata aldılar.tabi hüngür hüngür ağlamaya başladım ameliyathanede de baya zor sakinlestim açıkçası ☺️ve apandisit ameliyatı oldum.kadin doğum doktorum da ameliyata girdi ve bebeğimi tuttu apandisitim alınırken🙄 neyse ameliyattan çıktım ve doktorum yüzde 20 ihtimal ameliyat ağrısı doğum sancısını tetikleyebilir dedi.hastanede yattım.tabi habire nstye bağlı duruyordum.diger gün öğlene doğru nstde sancılarım artmaya başladı. Hemşireler koşturmaya başladı ama tabi ben hiç onemsemiyorum.doktorum yüksek ihtimal 3 hafta sonra dogumunu yaparız dediği için İçim baya rahat😄 sonra bir hemşire geldi elinde önlük sizi doguma alacagiz dedi ben yine hüngür hüngür deli gibi ağlamaya başladım yine durdurabilene aşk olsun😄 ameliyathaneye gittik ve 10 dk içinde sezaryen doğumla çocuğuma kavuştum.o an dedim ki her şeye değer.35+5te normalde hamilelik surecim o kadar iyi giderken hiçbir sorun yokken böyle bir durum nedeniyle erken doğum yaptim.bebegim 2 gün yoğun bakımda yattı.ben de hastanede kendimi toplamaya calistim.simdi bazen üzülüyorum keşke erken olmasaydı iyice gelisimini tamamlasaydi diye.sonra şükrediyorum 🤲🏻 bu arada apandisitime bakılırken safrada çamur ve taş gozuktu.o mide ve sırt yanmam da ondan dolayiymis.hatta hamilelikte baya bulantı yaparmış safradaki taşlar.dogum sonrası sirtima giren acidab dolayı kriz geçiriyordum simdi biraz toparlanmayi bekliyorum.safra ameliyati olup bu durumdan da kurtulmayı hayal ediyorum☺️ bu arada apandisit ameliyatim epidural ve spinal anestezi oldu.sezaryen de epidural oldu.cok korkuyordum nasıl belimden iğne vurdurucam diye.korkulacak hiçbir durum yokmuş☺️ bu da benim doğum hikayem.olabildigince kısa anlatmaya calissam da baya uzun oldu sanırım.simdiden okuduğunuz için sağolun.insallah herkes güzel vaktinde dogumunu gerçekleştirir 🙏🏻