Zeynep_2 canm 2 haftayı bekleme git dahiliyeye mutlaka bende tiroid hastasiyim ama hamilelik tiroidi degil ilac tedavisi görüyorum ilk kızımı sorunsuz doğurdum cok şükür hala ilacımı kullanmaya devam ediyorum bi sknti olmaz merk etme sadece dahiliye ye git ilac verir muhtemelen onu kullanırsın ihmal etmeden bisey olmaz😊