30 haftalık gebeyim fakat şu 2 gündür çok hareketli olan bebeğimin hareketlerinde azalma ve güçsüzleşme var stresli de değilim moralim gayet yerinde yediğime içtiğime her zamanki gibi dikkat ediyorum dün sadece 1 kere güçlü şekilde oynadı diğer hareketleri hep güçsüz geldi bana evham yapmak istemiyorum ama ister istemez yapıyorum da bilgisi olan yazabilirmi