Selam arkadaşlar eski hesabımın gmail ve şifresini unuttuğum için tekrar hesap açmak zorunda kaldım🤣 tanıyanlar vardır beni 3 ay önce sezeryanla doğum yapmıştım oğlum prematüre bı bebek korkularım çok hemde .bı sene olmadan dikişlerim iyi olmadan geçen hafta test yaparak gebe olduğumu öğrendim.daha doğrusu rüyamda gördüm 🤭 halbuki korunmuştuk ama rabbimin işinde vardır bı hayır 🌼 eşim hâlâ şokta 🤗 eşimle bı kaç boşanmaya kadar giden kavgalarimz oldu hatta eşyalarımı toplayıp gitmelerim olmuştu 5 ay boyunca hiç kavgamalrimiz bitmemisti.şükür sorunlarımız hallettik. bugün doktordan geldim 6+2 günlük olmuş bile bebeğim doktorm riskli gebelik dedi vücudum tam toparlanmadan olmaz napmayi düşünüyosn dediğin de dondum çünkü kıyamam gebeliğim devam edecek Rabbim kolaylığını inşallah verir.biraz zor olacak ikisi evet ama ikiz gibi birbirine çok iyi kardeş olacaklar eminim bu bebeğim den sonra bağlatmayı düşünüyorum🤗 hayırlı evladım olur inşallah tüm annelerin de evlatları da inşallah 🙏🏼🤗😚bida supriz yaşamamak için baglatmayi düşünüyorum doğumdan sonra 🤣🤣🤣