Merhaba anneler ❤️
Buraya ilk geldiğimde nasıl bi hikayem olacak cok merak ediyordum ❤️
Önce hamile oldugumu sonra bi oglum olacağını ögrendim daha sonra gunleri haftaları saymaya başladık oğlumla 34 haftaya kadar cok iyi geldik hızlı geldik ama sonrası geçmek bilmedi hareketleri çoğaldı ikimizide Bi heyecan sarmıştı😊
14 ağustos gunu ufak tefek sancılarım vardı kontrol için hastaneye gittik ve 21 ağustos için sezeryan günü aldık 😊 büyük bi sevinçle evimize geldik kaynanam ve annem bizdeydi eşim gece vardiyasına gitmişti akşam hiç modum yoktu hava sıcaktı aksam 10 gibi yattım deliksiz uyudum ama sabah 7 de bi irkilmeyle uyandım ayaga kalktığımda suyum geldi tabi herkesi kaldırdım hemen ama hiçbir sancım ağrım yok aksine biraz şaşkınlık ile beraber bi aptallık vardı eşim geldi Bi panikle hastaneye gittik suyum bitmeye yakındı açılmam yoktu sancım yoktu beni hemen hazırladılar ve 9 da sezeryana aldılar 9. 36 da oğlum oldu 2 saat sonra da ben çıkmışım ağlaya ağlaya doktorları eşime şikayet etmeye başlamışım oğlumu benden aldılar bana vermediler karnım boş kaldı diye işte bizim hikayemiz de bu şekilde biz oğlumu 21 ağustosta beklerken o bize tarihime ben karar veririm diyerek 15 ağustosta 38 haftalık olarak doğduk😊❤️