Kızlar 27 haftalık hamileyim. Bi damarımda basınç olduğu için aspirin verdi doktorum. 4 gün sonrada tetenoz için aile hekimliğinden çağırdılar. Bu hapı kullanıpta aşıyı olanlar sıkıntı yaşadı mı? Doktorum sıkıntı olmayacağını söyledi ama yine de tedirginim biraz.