FerhanSerkanEilmez [bilinmeyen] evet kilolu hamile kaldım Ama ilk ay 5 kg verdim ve hiç kilo almadım 14. Haftamdayım
Busraaras FerhanSerkanEilmez bendede hamilelik öncesi insülin direncim vardı 85den 77 kiloya düştüm matofin ilacı kullanarak ve koşu bandı diyet ile sonra hamile kaldım 77 ile şuan 16+1 haftalık olduk ve yine 3 buçuk kadar kilo aldım 9 10 haftalıkken insülin tekrar baktırdım ve dahiliye doktor sınırdasın dedi dikkat et dedi birde 24 haftalıkken tekrarlayalım dedi
FerhanSerkanEilmez Busraaras insülin direnci açken bakılıyormuş sanırım Ben toktum aile hekimi ben açlık girdim tekrar bakalım dedi
Mine Kızlar insülin direnci için hemoglobina1c mi baktırıyorsunuz bende de gebelik öncesi vardı şeker yüklemesi yapıldı açlıklarım normal 1.saat normal ama 2.saatte düşüş olmadı ve dahiliye doktoru pek ilgilenmedi içime sinmedi😕
halleyrun Mine hemoglobina1c son 3 aylik ortalama kan sekerini gosteriri. Insulin direnci aclik insulini ve aclik glukoz u na bakarak hesaplanir.
Mine halleyrun 🙄 benim onlar normal sadece şeker yüklemesi ikinci saat sorun ama dahiliye doktoru ilgilenmedi
Mine halleyrun kadın Doğum doktorum biraz yüksek diyerek yönlendirdi dahiliye normal dedi ama bi anormallik var düşmesi gerekti memlekette tekrar doktora gideceğim
Busraaras FerhanSerkanEilmez önce aç sonra birde tok vermelisin ben aç verdim hiç tok vermedim dahiliye doktorum istememişti sanırım gerek duymadı ama kadın doğum doktorum 24 haftalıkken açlık ve tokluk bakılsın dedi
Busraaras FerhanSerkanEilmez bence en kısa zamanda baktır açlık tokluk özellikle açlık baktır birde 6. 7. Ayında bir kez daha baktırırsın Açlık tokluk ☺ Cinsiyeti belli mi ufaklığın ☺
Busraaras FerhanSerkanEilmez hayırlı evlat olsun inşallah sağlıkla doğsun 🙏🙏🙏☺☺ %90 banada kız dedi doktorum🎀☺