5 haftalıkken başladı 19. Haftama kadar baya mide bulantısı ve kusmam vardı her gün en az 3 defa kusardm ve gün boyu midem bulanırdı..19. Haftamdan snra azaldı şükür ama şuan 25+6 yım hala arada mide bulantım oluyor ve kusmalarm oluyor buna şükür ilk zamanlar cok kötüydüm beni gören hamile demez bu kız ölüyo derdi o derecedydi ama şuan bin şükür iyiyim🙏🏻😇