SEVGiHASAN hhb53 bizde kasım 16 ama ikiz gebelik olduğu için Ekim’de bekliyoruz inşallah vakti zamanın da olurlar 🙏🏻Şimdi bile zorlanıyorum
hhb53 SEVGiHASAN Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin ikizlerde 30. Haftadan sonra her şeye hazır olun diyorlar. İnşaAllah küvöze girmeden evimize geliriz
Zaxra hhb53 amin canim insallah ♥️🙏🏻🙏🏻 Ben hic bilmiyordum simdi oyrenmis oldum Allah korusun insallah 🙏🏻
SEVGiHASAN hhb53 inşallah tek duam o vakti zamanın da gelsinler ama doktorum 34 görsek süper olur diyor,rabbim hayırlısını nasip eylesin inşallah 🙏🏻
mom101 Zaxra bendede ekim sonu 31 ekim ve daha 72 gün var zaman durdu gitmiyor birde artık çok zorlaştı hamilelik o kadar istiyorumki bir an önce zaman gelsin ve kızıma kavuşayımm🙏🏻🥰