Zaxra Cok sabirsizlaniyorum ve bi an once ekim gelsin istiyorum zaman cabuk gecsin 😍🙏🏻 Sizdeni boylesiniz? Ama zaman hic gitmek bilmiyor 😏Ve bana ekim cok uzak duruyor 🥺🙏🏻
Minigimm2020 Zaxra bende ayni sekilde oyleyim aşırı sabirsizim.artik uyandigimda yanimda gormek istiyorum 🥰🌸😍
Cansummm Zaxra son zamanlar gerçekten geçmek nedir bilmiyor bizim de son 45 günümüz kaldı uygulamaya göre🥰
hhb53 Benimde tek gebelik olsaydı kasım 15 te dogum olacaktı. İkizler diye 37. Haftayı baz alıyorum en son o da ekim 16 falan oluyor. Ekimi bile zor bekliyorum. Kasım olsaydı nasıl beklicektim acaba 😁
Zaxra hhb53 bende ekim 30 yani ekim aynin sonlari 🙏🏻 Onun icin artik sikiliyorum bir an once ekim gelsin istiyorum 🤲🏻🥰 insallah
SEVGiHASAN hhb53 bizde kasım 16 ama ikiz gebelik olduğu için Ekim’de bekliyoruz inşallah vakti zamanın da olurlar 🙏🏻Şimdi bile zorlanıyorum
Esraaa02 Zaxra aynı durumdayım artık hayırlısıyla kucağıma almak istiyorum hergün gün sayıyorum evde iki çocuk daha var çok zorlanıyorum artık ama Rabbim sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin sabredecem artık🤲😊
Aysenur57 Zaxra Son 48 gün kaldı ama dediğiniz gibi geçmek bilmiyor çanta hazırlığı yapıyoruz heycanla 🥰 biran önce sağ Salim kavuşmayı rabbim her birimize nasip etsin inşallah ❤️
Yasmnguull Zaxra nasıl geçmiyor ya? 🥺 benim 50 günüm kaldı gecmesin istiyorum doğumdan çok korkuyorum panik atagım da var 😒😒😒😒
Zaxra Yaprakserkann insallah canim,ben 30 ekim soylemisler tahmini tarihi insallah gorelim saglikli gelsinde ♥️🤲🏻