Semirayldrm1 Kızlar erken doğum riskim var 33. Haftadan beri hastanede yatıyorum şuan 34+5 iz 4 cm açılmam var nst de arada sancı çıkıyor gün de 3 serum yiyorum sancıyı gidermek için 35 veya 36. Hafta da doğum yapıp bebeği küveze girmeyen var mı
deletedmom351 Semirayldrm1 o haftalarda solunum sıkıntısı yada başka bir şeyi yoksa girmez diye biliyorum bende 35. Haftadayım doktorum olası bir şeyde bunları söyledi bana merak etme inşallah
Kbrslbs Canım benim doktorum geçenlerde 34 haftalık ikiz doğum yaptırdı , düşün ikiz olmasına rağmen küveze girmediler 😊😊 içini karartma Allah yardımcın olsun 🙏🏻