Ikili taramam çok şükür temiz çıktı haftaya 16 haftalığız üçlü taramam var yaptırıp yaptırmamak konusunda kararsız kaldim insilin direnci olanlar mutlaka yaptırmalı yazıyor internette bende gebe kalmadan önce vardı ikili taraması temuz çıkıp 3 lü taramada sıkıntı yaşayan hamişler varmi