Drydrya Merhaba kızlae 14.haftamda doktorum %80 kız dedi ama karnım sivri gidiyor ananem inanmıyor bu çıcuk kız değil diyor bi kaç hafta daha geçsin tekrar baktır diyor. Gerçekten de sivri gidiyor top gibi, kız bebekte yayılıyormuş
Sermec27 Drydrya karın sekli cinsiyetle alakalı değildir kişinin vücut yapısıyla alakalıdır insanların gözü olmuş ultrason 🥰canım doktor ne diyorsa odur karın sekline göre cinsiyet belirlenmez
Drydrya Sermec27 doktorların yanıldığını çok okuduk bu platformda o yüzden %100 doktor ne diyosa odur diye bişey yok detaylıyı bekliyorum canım
D27777 Kız ben 39 haftalık hamileyim başından beri karnım öyle top gibi birde yani cok kiloda almadım üstüne güzelleşmişim herkes bu oğlan diyor ama doktor kız dedi… Hala gelmediği için de bu kesin erkek diyorlar ama bekliyorum bakalım 😂 Allah bilir ama ben kız hissediyorum herşeyimizde kış işi Rabbim hayırlısını versin 🤲
polisanne19 Drydrya 34 haftalık bebeğim hep sivriydi karnım hala sivri görenler erkek mi diyor hayır kız yani 😂
Mom092 Drydrya canim karin sekli cinsiyetle bagdastirilmamali tamam eskiler oyle diyor ama cevremde yaygin karinla erkek cocuguna hamile kalan cok yani benimde sivri ama kizim olucak Allah nasip ederse o insanin vucut yapisiyla alakali bsey
Drydrya Mom092 cinsiyet değişimi postlarını okudukça aklım takılıyor tabi ister istemrz detaylıyı bekliyorum canım
Burcinisp88 Drydrya benim karnım sivri idi ama kız bebekti. Şuan yine sivri bakalım cinsiyeti ne olacak. Vücut tipi ile alakalıdır o. 😊
mom101 Drydrya başlarda bendede öyleydi canım 11+6 haftalıkken kız dedi ama annem inanmadı senin karnın erkek karnına benziyor dedi yakınlarımda öyle şimdi 29+5 haftalığım artık karnım yayvanlaştı şimdi inanıyorlar kız olduğuna😂
MeryemSare34 Drydrya yok kuzum benimkini görsen 37 haftalıgım top gibi baştan beri öyle cok kiloda almadım yani alakası yok babamda sürekli erkek diyorlar ama beş doktora gittim hepsi kız dedi
Drydrya MeryemSare34 ne güzel kilo almamışsın canım bende henüzz wlmadım doktor aferin dedi ama daha erken tabi 😄
DuyguDemir3 Drydrya benim de kızzz ve sivri yuvarlacık 39.haftamdayım hala İnanmayanlar var. He birde Kızz annenin güzelliğini Alır Cildini Kötüleştirir burnunu büyütür vb şeyler söylüyorlar sende niye Olmadı diye De irdeliyorlar kimseyi dinlemeyinnn hala kızzz bebek bekliyorum 😊
mom101 DuyguDemir3 bende oldu ama onlar benim yüzümde hiç bir zaman sivilce olmazdı burnumda küçücüktü😅 ama daha hamile olduğumu bilmiyordum adetime yakın dönemden bu yana yüzümde sivilceler oluştu şimdide burnum büyüdü😂😂
MeryemSare34 Drydrya sağlıklı beslenmeye çalış canım ozaman fazla kilo almazsın paketli gıdalar tüketme 😘
Mom092 Drydrya valla bende oyle 😄 doktorum yuzde doksan dedi ama yinede inanasim gelmiyo cok esimin tarafi full erkek supriz oldu bu bze😄 haftaya cuma detaylim var ona gidicem bakalim🥰