sibell777 Kızlar bu doktora giden varmı o kadar videolarını izledim ki çok gitmek istiyorum ama acaba muayene ücretini yada doğum ücretini bilen varmı
sibell777 M_N_R ya telefonla Bilgi veremiyoruz demişler ondan çekindim aramaya da açıkçası ya insan hamileyken ilgi bekliyor bu doktorda resmen bebeklerle o kadar ilgili
Busraer sibell777 dogru ben doguma kadar 5 dpktor degistirdim kadın doktorları hic tavsiye etmyorum olaya duygusal bakyorlar galiba gittigim kadın doktorları ben istanbul rumeli hastanesi hasan kayima gittim 140 kiloyla normal dogum yaptım yani türkiyede 140 kiloyla normal dogurtan doktor belki hic yoktur dogum fiyatida 1500 tl cok uygun
sibell777 67380ipek Acıbadem de değil bence canım ya kendi muayehanesi var bence saatleri 11 buçukta başlıyor 1levent İstanbul diyor ama bende anlamadım
irva Muayenehanesi levent tarafında ama anlaşmalı olduğu belli başlı hastaneler var.Acıbadem,florence nightingale,memorial falan bildiklerim.Bende onu çok istedim ama yerim ona uzak olduğu için tercihlerimden çıkardım mecbur.😊
irva sibell777 Kendisi eşimin arkadaşı eşimde götürmek istedi ama istemedim.Yeri uzak bu sefer ona gitsem aklım hepten onda kalacak başka doktoru hiç beğenemicem.Çünkü kaan bey işinde çok iyi.😃 Sonra doğuma kadar kafayı yerim.Keşke gitmeseydim ona başka doktor beğenemiyorum başkasında doğum yapamam diye.😂
Susaminannesiii Busraer ankarada keçiören hastanesi var yüüzüne bakmazsın sadece dogum 5500. Bu söylediginiz fiyatlar bedavaaa. Ben simdi paket alcam 7500 vercem spinal i fln karsılamıyor ekstra ücret ödeyecegim.
sibell777 Busraer valla güzelim doğumun gelesi normal doğummuş çok güzel bir duygu ya Rabbim bana da nasip etsin normal inşallah ve evet doktor ilgisiz oldumu İnan bana hayat duruyor sanki giriyorsun ultrasona 2 dkkada tamam diyor ve bunlar bide özel hastane sacmalık ya bu ego neden
Busraer sibell777 evet iste allah ne guzel meslek sahibi etmis insan bir mutlu.olur sonucta sen sevincli eglenceli bir is yapyorsun insanları mutlu etmek yerine hayattan sogutuyorlar ilk gittigim tesettürlü doktor galiba ona yoruyorum esimi her gittigimzde dısarı cıkaryordu noldu kendisi kaybetti