Merhabalar 33 haftalık hamileyim. Ayaklarım inanılmaz şişiyor. Bugün yürüyemeyecek kadar şiş. Çalıştığım için uzanıp dinlenme gibi bir imkanım da yok. Normalde gece şişliği iner sabah normale dönerdi ama bir kaç gündür sabah direk şiş uyanıyorum. Lütfen işe yarar iş yerinde yapabileceğim bir şey var ise söyleyin 😢