Rose2828 Merhaba kızlar ❤️ Size hep aklımı kurcalayan bir şey danışmak istedim suan 19. Haftandaim ve bebek hareketlerini hiç hissetmiyorum siz ne zaman hissetttiniz veya normla mi sizce
[silindi] Rose2828 Ilk 15 te hissettim 1 kere 18.haftama girdim hemen hemen her gün hissediyorum 😊 erken hissedenlerdenim galiba
Tgncr05 Rose2828 bende şu an 19+4 üm emin ol canım geceleri daha çok hissediyorsun 😊 ben gündüzleri çok ama çok nadir hissediyorum hatta bazen hiç hissetmiyorum gece yatağa girince acayip hissediyorum hareketlerini😂 ama merak etme 26-27 haftadan sonra düzene giriyormuş hareketleri😊
Eemmyy Rose2828 17.haftada net olarak hissetmeye başladım canm ama 23.haftaya kadar hissedilmemesi normal. Bikaç hafta içerisinde hissetmeye başlarsın 😇
Tgncr05 67380ipek yaa söylediniz mi hiç doktorunuza ne güzel demek ki sakin bir bebek olucak🤷♀️😊😂 ben çok hareketliyim yerimde durmuyorum pek çocuğumda bana çekti galiba🤭🤭😂😂
esracanik_ Rose2828 19 ya da 20 haftalıkken hissettim canım ama çok ufak bir vuruş yani belki de vuruyordur ama anlamıyorsundur. Göz seyirir atar ya onun gibi bir atış oluyor. Birde genelde anne hareketsizken hareket ederler, o zamanlar daha net hissedilir:)
ecembugra53 Rose2828 canım normal herkesin vücut yapısı ayni değil bekle bira. Daha zaman geçsin hissedersin ben ilk 16. Da hissetmiştim