38+2 yım dün çatı muayenesi oldum. 1 cm açıklık varmış. Doktor kanama olursa korkma demişti. Ama dun sadece pembe leke gördüm
Bugün ise çok yoğun yapılı içinde pembe renkleri de olan bir akıntı oldu az bişey de değildi bu nişan mıdır?
Nişan olduktan ne kadar sonra doğum gerçekleşir?