mls23 ilk gebeliğim, benim planlı hamilelik oldu genç kızlığımda hiç doktora gitmemiştim evlenip çocuk düşünmeye başlayınca öncesinde bir kontrole gideyim dedim doktor vajinal ultrasonda farketti detay için mr ‘a girdim orda netleşti durum.bu zamana kadar hiç farkına varmamıştım ama adetlerim çok kanamalı ve düzensizdi sadece.sonra 2-3 doktor gezdim hatta birtanesi sol rahmimin küçük olduğunu bebek burada tutunursa düşük olacağını söyledi çok moralim bozulmuştu, vakit kaybetmemek adına hemen denedik ve ilk seferde hamile kaldım, üstelik bebek sol rahimdeydi.Şu an 39+0 oluyorum siz düşünün… Allah ne isterse o oluyor.