Merhaba hocalarim. 36. Haftamda seminerlee basliyor beş gün için gitmemek için izne ayrilayim diye düşündüm. Müdürüm dilekçe yazman yeterli olur dedi. Çalışamaz raporu al demedi. Benim kafam karıştı rapor almam lazım diye düşünüyordum. Ben mi yabkia biliyorum bu konuda bilgisi olan beni aydınlatabilir mi