Deryalp91 13/9 tansiyon düşmüyor 2,5 aylık hamileyim dün kontrolde bakıldı, sabahları aç karına 11.7 öğlen ve akşam 13/9 böyle tansiyonu sınırda olan varmı.
ecembugra53 Deryalp91 canım limonlu su iç kendine yap tansiyon dengeler bol bol dinlen su iç dikkat et
Anneolacagimben Deryalp91 Dr a git derim yüksek tansiyon iyi değil gebelikte takibi sıkı yap canim tuzu kes sıcakta kalma
MYstryy Deryalp91 benimde normal tansiyonm oyle canım 13 8 12 8 hep boyle. Tuzlu tuketmemeye calis biraz olsun dengeler ben tuzu hayatmdsn ckartmaya calisiyorum faydasini gördüm