Meriwa ayazmoms41 şeker yüklemesinin zararı yoktur günlük tüketimimiz içtiğimiz şeyden daha yüksektir aklınızda olsun
Selo39 ayazmoms41 bende 50 gram içtim, yüksek çıktı şimdi 100 gram içeceğim.. ama bebeğe bir zararı yok aksine tanı konup tedavi başlansın canım