37 haftalık gebeyim Tsh 3,23 çıktı doktor dahiliyeye git dedi hanüz randevu bulamadım internetten de bakınca ilk üç aylık süreçte 2,5 istendiğini sonraki aylar 3.00 olması normal sayıldığını okudum bilgisi olan ilaç kullanan gebeler yazabilirler mi değerim gerçekten yüksek mi kafama takıldı yine de dahiliyeye gidicem tabi ama gidene kadar bir bilgi edinmek istiyorum ?? 🌺