Rabiakodal Sabaha karşı 4 gibi suyum geldi altıma kaçırdım sandım sonra lekelenmem oldu ama ne sancı ne birşey .koştuk doktora suyun gelmiş dedi ama gr sancı yok şimdi taktılar suni sancıyı dua edin Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah 🤲🏻
Belinay_AliEge Rabiakodal ne olur sende benim için dua et 40 hafta oldu benimde sancım bile yok Rabbim bana da yavruma kavuşmayı nasip etsin… 🤲🏻❣ inşallah sende sağ salim kavuş kuzuna ❤
Melike3777 Rabiakodal Rabbim bi avazda kurtarsın kuzum bende 2 ay önce gece 4 te suyum gelerek doğum yaptım 36+3 te
ecembugra53 Rabiakodal tek avaz da doğurasın canım bol bol inşiksk nas felak ayetel kürsi oku kendine üfle Doğum da sürekli sümmessebila yessarah oku
Prensesim2018 Rabiakodal amin inslalqh vnmm allh kurtarsin seni biran once darisi her hamise inslalah