Rabiakodal Sabaha karşı 4 gibi suyum geldi altıma kaçırdım sandım sonra lekelenmem oldu ama ne sancı ne birşey .koştuk doktora suyun gelmiş dedi ama gr sancı yok şimdi taktılar suni sancıyı dua edin Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah 🤲🏻
Evvrim TugbaD @adm @NaimeYilmaz hanfendiyi platformdan atabilirmisiniz bütün yorumları tersleyici bir kadın nasıl bunkadar kötü olabilir aynı şeyleri yaşadığı insanlara karşı ne kdar saygısı terbiyesizsiniz gercekten insanların gereksiz yere siniri bozuyorsunuz 🤬
Pamukkiz yamacalimoms profilindeki tüm yorumlar tersleyici bayanın bi sıkıntısı var galiba değişik biraz
Quinmomm TugbaD canım tamam işte de karşılıklı falan diyerek yazık kızın durumu belli su an bunu düşünmen yanlış
Evvrim TugbaD hala terbiyesiz yorumlar yapmaya devam ediyorsunuz kadın olduğunuza inanmak istemiyorum cok saygısınız dilerim kendi pis düşüncelerinizde boğulun
Rabiakodal TugbaD iyilik karşılıklı olur ama dua karşılıklı olmaz canım dua herkese edilir ister tanı ister tanıma duadır bu Rabbim kolaylık versin demesi yeter insanın .
Gulsahh55 Allah bir anda kolayca kurtarsın bende aynı durumdayım 36+5le dün nişanm geldi 2 cm açıklık vardı sancılarım 35/40 cıkınca nst de eve geldim fakat beklıyorum suan ne ağrım ne sancım var 🙄
Rabiakodal Gulsahh55 Rabbim sağlıkla getirsin canım benim önce suyum geldi suni sancı verdiler hala sancım yok