Ebruaybars Lavman yaptırdınız mi annisler nasıl yapılıyor ve acılı mi ayrıca sonda da mı takıyorlar nasıl oluyor surec
Fatma2277 Ebruaybars mümkünse 10 dakikadan fazla bekle. Ben bir kere yapmak zorunda kaldım. 10 dakika bekledikten sonra da gelme ihtimali oluyor. Tuvalette mümkün olduğunca fazla bekle 😂😂
Dilbur Ebruaybars lavmanı doğumdan önce yapıyorlar ilk yatışın yapılınca acılı bişey değil kendini kasma yeter. Sonda sezaryenle doğum olacaksa takıyorlar yani ne çok ne az ağrı oluyo diyebilirim sadece Bi yanma hissi oluyo bide çıkarırken biraz sıkıntı oluyo ama çok büyük acılar değil merak etme canım
Poyraz_basak Lahmani biberon gibi birşeyin içine koyup popodan sıkıyorlar canım sonra zaten saniyesinde WC kosuyosun aboooww bune diyorsun ve bütün pisliklerden ariniyorsun sonrada aç aç bekliyorsun 😀😀😀
Fatma2277 Ebruaybars 😂😂 mümkünse böyle kopya gibi koluna falan kazı. Ben 10 dakika beklemeden çıktım. Çay iciyordum. Olduğum yerde kaldım. 😂😂 Hayatımda kendimi çok kötü hissettiğim anlardan birisiydi. Kaslarını kontrol edemiyorsun. 😂😂😂 Şükür ben yetiştim de yetisememe durumu da var tabi 😂😂
Fatma2277 Ebruaybars daha yapamadım 😂😂 ilk gebeliğim 6+1 😂😂hiç yapabilecek gibi de hissetmiyorum her gün eşimin başının etini yiyorum bu buradan nasıl çıkacak diye 😂😂 o da nasıl girdiyse öyle çıkar diyor öyle girmedi ki diyorum 😂😂😂
Fatma2277 Ebruaybars Bende gaz sıkışması olmuştu. Tam gazım geliyormuş o sırada üstüme çay döküldü ani hareket yapınca gaz içerde sıkışmış 😂😂 bana o yüzden vermişlerdi o ilacı. 😂