fubaaa00 35.haftadayim karnimdan temizlik yapamiyorum ne agda yapabiliyorum ne jilet kullanabiliyorum ,tuy dokuculer de hamileler kullanamaz diyo bir fikir verirmisiniz
Meriwa fubaaa00 weet venüs kullanıyorum canm görmene bile gerek yok saniyelik bitiyo işim hiç yoktan iyi
mom101 fubaaa00 30 haftam tamamlanıcak göbeğim baya çıktı üstelik insan kendini zorlayıb eğildiyi zaman ağrıyor bir zorluklar çekiyorumki😅jiletle kendimi doğruyorum resmen
MiniKaya fubaaa00 kızlar bende jiletle temizleniyorum hamilelikten önce epilasyona gidiyordum ama oğlum olacak ondanmıdır bilmyiorm tüylenmem arttı 🤦🏻♀️ 26. Haftamdayım ama doğumdan çok hazırlıksız olma korkusu sarıyo beni bi anda sancım gelirse falan diye korkuyorm 🤷🏻♀️ Benim gibi olan varmı aranızda 😊
LeylaEce 37 olcaz ben duşakabin içerisine bir tabure koyuyorum jilet ile temizlik yapıyorum daha sonra ayna ile kontrol ediyorum tertemiz oluyor doğum yakin olduğundan her duşta tekrarlıyorum
fubaaa00 LeylaEce bnde oyle yaptim gecen hafta ama karnimdan goremiyorum veya kolumdan zorlaniyorum 1 saat surdu😊😊kolay yolu yokmu
fubaaa00 mom101 dikkat et canim benim bnim haftalara gelince daha daha zorlaniyo insan ondan soriym dedim
LeylaEce fubaaa00 ben bulamadım kolay yolunu 🤷♀️ evet biraz uzun sürüyor ancak en etkili çözüm bu gibi
fubaaa00 MiniKaya tabikide hazirliksiz kimse gitmek istemez 🙈🙈bnde bayaa dusunuyorum onu ama ilkten hafif sancim olursa orda hemen temizlerim diye dusunuyorum
Dildare Merhaba benim de yarın çatı muayenem var bir de 37. Hafta olduk artık her an her şey olabilir korkusuyla kendi evinde ağda yapan bir hanım var sitemizde oturan ona gideceğim bugün. Zaten lazerliyim ama özellikle genital bölgede tamamen epilasyon yapılamıyor kalanları toplaması için gideceğim. Güzellik merkezlerine güvenemedim ama evinde kabul eden biri daha güvenilir geldi.
D27777 Dildare aynen valla bende 38nci haftamda yaptırdım eve geldi kuaför kız sağolsun komple yaptı tertemiz hemde kafam rahat artık
Zeyyaleyyy Deletedmom328 canım jilet çok kötü çıkarmıyor mu sonradan ve kısa zamanda çıkar mıyor mu tüyü
D27777 Ben 39 haftalığım 4 gün önce komple ağda yaptırdım canım. Sanık cok yansada en temizi o doğumda jilet iki güne cıkıyor dikiş vs olursa daha sıkıntı bence haftan girince ağda yaptır en temizi kafan rahat olur 2,3 hafta
D27777 fubaaa00 bende öyleydim hemde ne bicim utanıyordum annemler in binasında kuaför Bi kız var o aldı anneminkini hep o evde alıyor binkere kusura bakma hakkını helal et demekten öldüm kız diyor ben günde kaç kişiye ağda yapıyorum nolcak bana artık bıyık almak gibi geliyor sen rahat ol dedi valla bende çekine çekine aldırdım ama pişman değilim 😍🌸
D27777 fubaaa00 bende Bi evlenirken ağda yapmıştım hep jilet kullanıyordum ama jilet bence cok kötü annem hep ağda yapar kadında bıyık gibi tüyler var sadece artık o kadar incelmiş ve artık yokki düşün. Ve hamilelikten dolayı benim özel bölgemde hep is düştü koltuk altıma falan düşün daha beter utanıyordum ama kızcaz sağolsun
elcinsadem Ben sürükle gittiğim kuaförüme devam ediyorum . Ayda 1 gibi . 35. Haftadayım 37 de gidicem son 1 kez
fubaaa00 D27777 bnde oyle aynen evlenirken agda yaptirmistim onun dusinsa tuy eokucu veya kolay olsun diye jilet kullaniyodum her banyodan sonra