Eda_okur262627 Arkadaşlar şuan 10+2 yim doktor ikili tarama testi yaptırmak istersem 2 hafta sonra gel yapalım dedi ama etrafımdaki insanlar sakin yaptırma bebeğe zararlı diyolar ne kadar doğru bilmiyorum ilk gebeliğim sizden fikir almak istedim
Mom046 Eda_okur262627 yine usg giriyorsun ve kan veriyorsun ne zararı olacakmış ki sistem aynı dönüyor 😁
rose90 Eda_okur262627 canım sadece kan verip ultrason da burun kemiği ve ense kalınlığına bakıyorlar herhangibir zararı yok yani
Canimannem Eda_okur262627 Hicbir zarari yok. Ben laboratuvar calisaniyim. Siz sadece kan veriyorsunuz. Doktorunuz ultrasondaki ölçümlere göre bir form dolduruyor. Kan testinde cikan sonuclarla usg ölçümleri bi programla grafige dönüştürülüp sorun var mi yok mu olasilik olarak size sonuc veriyor. Bence yaptırın 🦋
Bsr57 Sadece kan alıyorlar bunun nesi zararlı ben yaptırdım yarın da sonucumu doktora göstereceğim bu kadar
Aada Eda_okur262627 yahu kim diyor bunları. Kan alıyorlar sadece ki hepimiz yaptırdık neredeyse sen de yaptır kuzum ve doktor dışında onun bunun lafına kanma.
Srhtzlyh Eda_okur262627 biz bugün 19 olduk geçen haftada üçlü taramayı yaptırdık hatta. Cinsiyet konusundada 15 haftalikken %75 kız dedi 17+6 haftalıkken bizim tontik sakladi kendini göremedik 1 eylülde ayrıntılı ultrason var onu bekliyoruz bakalim😊
Yeni13 Bende geçen hafta yaptırdım dün sonuçlarımı aldım çok şükür iyi bebeğe zarar verecek bi durum yok doktor cinsiyet tahminide yaptı 12 haftalığız 👶🏻
fatosd84 Eda_okur262627 onlar sanırım nasıl yapılacağını bilmiyor bi kan veriliyor sonra bebeğin ense kalınlığına ve burun kemiği ölçümleri yapılıyor bu kadarcık yaptırın içiniz rahat olsun🤲
Zeyyaleyyy Eda_okur262627 Bebeğe bi zararı yok sadece kan alıyorlar ama tanı testi değil ve çok yanılma oluyor ben yaptırdım pişman oldum yani riskli çıktı ama detaylım falan iyi çıktı hiç kafanı bulandırma derim hamileliğimi mahvettim yani
kerimannesi Zeyyaleyyy bnde dun gosterdim herseyim normal dedii sadec bi deger normal degilmis o da down mus dusuk ihtimalle varmis karnin dan sivi alinmasi gerekiyormus buda cocuk dusmesine neden bana aldir diyo günümün icine etti varya yeni yeni geliyorum kendime
Eda_okur262627 Zeyyaleyyy bunuda çok duydum kesin bir şey değil diyolar Allah korusun çocuğa özürlü denilip sağlam çıkan varmış
Mirammm Zeyyaleyyy sizin yaşadıklarınızı aynısını yaşıyorum hamileliğim mafoldu hevesim kaçtı hergüm dua ediyorum
ecembugra53 Eda_okur262627 sadece kan alıyorlar vE ultrason bakıyorlar canım nesi zararlı anlamadım 😊
Ffc2224 kerimannesi merhaba canım bu karından sıvı aldırmak cok düşük bir ihtimalde olsa düşüğe sebep olabiliyor istersen fetal dna (nipt testi) diye bir test var sadece senden 2 tüp kan alıp yurtdına gönderiyorlar ve gelen sonuc %99.99 kesin sonuc bende yaptırdım temiz cıktı inşallah sende yaparsın temiz cıkar direk cocugu aldırmaya kalkma