Misozturk Kizlar merhaba uzaniyordum birden agzima tukuruk gibi bisey doldu kalktim lavobaya buyuk bi kan pihtisi tukurdum.. 20+3 üm sizce onemli birseymi? Boyle olan varmi?
Gazel Misozturk Ben böyle birşey ilk defa duydum öksürtün falanmı acaba boğazın zorlandı bir dktra gitseniz
AyeKantar yani normalde olmayan bişey olduğuna göre önemlidir muhakkak doktora görünün bence bir geçmiş olsun