Ogrtmnanne2 Haftadayız. Mide bulantım yok fakat aşırı halsizlik var hiçbir şey yapasım gelmiyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Bu durumla karşılaşanlar nasıl çözüm buluyor acaba 😅
kuzeylianne Ogrtmnanne2 hiç birşey yapmayarak…😅 Ben bildiğiniz uyukluyorum. Bazen uyumamak için dışarı cıkıp yürüyüş yapıyorum iyi geliyor. 11. Haftadayım hala uyku halim gecmedi. İnşallah yakında geçer.🤲☺️
ecembugra53 Ogrtmnanne2 o haftalarda vücudun bebeğe adapte olmaya çalışıyor zaman geçtikçe geçecek zamana bırak 😊 ilerleyen dönemde son trimester da daha da ağırlaşma olucak bu günlerin tadını çıkar bence 😊