günaydın merhaba hanımlar 31+5 siz dün normal kontrollere gıttıgımde karnım agrıyordu şikayetlerim olarak megersem sancıymış nst girdim sancılarım 160 larda rahim ağzı yumusaman var serumlar haplar psikolojikten doğum korkusu erken gelcek dıye hastanede cektıgım mahfoldum gelen elini soktu giden elini soktu açılma varmı vs dıye benım gibi olan varmı acaba hepımızın ınsallah zamanında saglıklı bebekler kucağıma alalım