67380ipek gün gün değişiyor canım aslında. Eğer doktorun iyi ve herşey normal dediyse bebeğin uslu olacak demektir. 30′larda hareketler daha iç kaldırır türden oluyor. İlk oğlumunda hareket saatleri ve pozisyonları vardı. Bu da aynı. Mesela evde olmadığım zaman hiç hareket etmiyor bazen korkutuyor bu beni. Ama Eve gelip kendi koltuğuma uzandığımda maşallah kıpır kıpır. Gece 12 gibi hareketleri durur ve sabah 8 gibi başlar. Kısacası Benim gözlemim şu şekilde canım bebek anne karnındayken nasıl bir uyku düzeni olacağını, uslumu yaramazmı olacağının sinyalini veriyor.