Gizemmmms Merhaba hanımlar. Ultrasonda bebeği ve kalp atışını kaçıncı haftalarda gördünüz. Yardımcı olursanız çok sevinirim
Snszasla Gizemmmms 6 haftalıkken belli belirsizdi kalp atışı ama doktor bebeği görmüştü 7+5 de gittiğimiz de hem bebeği gördük hem kalp atışını duyduk
Mucizem-def Gizemmmms biz bugün 8+3 üz en son 7+4 de gittik duymamıştık. Yarın kontrolümüz var inşAllah duyabiliriz Allah’ın izniyle..
AysenurSarikaya Gizemmmms ben 6 haftalık 3 günlükken gittim doktora hem keseli gördüm hem kalp atışını duydum
Gizemmmms Mucizem-def inşallah yarın haber verir misiniz merak ettim. İnşallah gümbür gümbür duyarsınız 😍 bebeği gördünüz mü peki 7 haftalıkken
Mucizem-def Gizemmmms yok görmedik ama doktorum kesenin güzel geliştiğini söylemişti yarından umutluyum inşallah Rabbim yüzümüze güler.. İyi haberler Vericem size inşallah. sen kaç haftalıksın sende duymadın sanırım henüz
Gizemmmms Mucizem-def 5+6 olduk bugün dün gittim keseyi gördüm ilk defa. İki hafta sonra kalp atışı için gel dedi doktor
Mucizem-def Gizemmmms seninde çok küçük daha stres yapma Rabbim hayırlısıyla sağlıkla ilerletsin hamileliklerimizi inşallah.