Tugba9109 ayseokslbbr123437 canım sleepy markasını aldım . Çevremdekiler genelde onu tavsiye ettiler. Tabiki yine de araştırıp senin bilecegin bişey 😊
Knber ayseokslbbr123437 Can'ım bebişim doğduğunda BİM'in yeni doğan bezini kullandım numara değiştirdiğimde cok parfümlü kokuydu A101 Sofia aldım güzeldi memnundum ama sleppy herkes çok övdü şimdi 4 aydır flamda sleppy kullanıyorum çokta memnunum ☺