neslihan0558
canım bana ilk 12. Haftada kız gibi duruyor ama daha çok erken konuşmak için dedi. Sonra 17. Haftada kesin emin olunca söyleyeceğim dedi, Baya inceledi, kız dedi. 20. Haftada detaylı ultrasonda gittiğim doktor da kız dedi, en son 26. Haftada gittim hala kız olarak söyledi ☺️ Şimdi 30. Haftadayız, 32 de tekrar gideceğim tüm hazırlığı kıza göre yaptık inş değişmez ☺️☺️