Slm kızlar bisey sormak istedim folik asit düzenli kullanıyormusunuz ben daha 5 haftalık hamileyim aklıma birsey takıldı tablet folik asit kullanıyoruz fakat yediğimiz sebzede meyvede folik asit var aynı anda hem ilaç alıp hemde folik asit içeren şeyler yendiğimizde bir fazlalık söz konusu olmuyormu ilaç almasam yemekten aldığım yetersiz gelirse diye korkuyorum hap alsam düzenli beslensem fazla gelirse diye tedirginim siz neler yapıyorsunuz acaba benim gibi düşünen varmı yada ilaç hiç almayan yardımcı olursanız bilginizi paylaşırsanız sevinirim