Hanımlar merhabalar öncelikle ben 36+2 deyim ve bir hafatdır bir bel agrım vardı üşüttüm sandım parol içtim geçmedi ve o ağrı kalçama saplandı geçmedi 🤦🏼♀️ Kalçada ağrım kaldı ve adım atamıyordum bile çok canım yanıyordu doktoruma sordum fizige yönlendirdi beni ve gittim oradaki doktor fıtık dedi ilaç yazdı bana bir jel ve ilaç doktoruma gösterdim içebilirsin dedi ama ilaç ta hamileler kullanılması önerilmiyor yazıyor kullanmaya yinede korkuyorum sizce ne yapmalıyım ilacın adı BRUFEN DİE bir ilaç ve birde hemen fıtık oluşurmu herkes diyor fıtık değildir doğum sancılarında vurabilir belki bazı hamileliklerde olabilir diyorlar dogumdan sonra geçer diyorlar sizin düşünceniz nedir acaba 🤷🏼♀️🥱😔