SeydaK-70 Arkadaşlar ya bu müslin bez hangi amaçlarla kullanılıyor siz en çok nasıl kullandınız??? Aldım yıkadım ütüledim
Ozdmrkbraa SeydaK-70 bende bilmiyorum da arkadaşım kundak yaparken kullanırsın al dediği için alacam yada dışarı çıkınca pusetin üzerine atarsın dedi
Merii33 SeydaK-70 canım daha kullanmadım nasipse Bi kaç güne kadar kullanırım inşallah. Kumdak için sonra uyurken üstünü örtersin şuan hava sıcak mesela sonra dışarı çıkarken altına serebilirsin puset yada anakucağının. Banyo yaptırdığında hala hava sıcak olursa çok güzel su çekiyor havlu gibide kullanabilirsin yada dışarda bebeği emzirmen gerekirse kendine emzirme önlüğü yapabilirsin
ecembugra53 SeydaK-70 kundak için bebek banyodan çıktıktan sonra sarmak kurulamak için puset için kullanılıyor
fosforlukalem SeydaK-70 emzirirken, uyurken, gaz çıkarırken, birinin kucağına verirken, pusetine/ana kucağına koyarken ben her yerde kullanıyorum. 6-7 tane vardır farklı boylarda ve kalınlıklarda ama yetmiyor nerdeyse
Dmldgn SeydaK-70 ben kumaş alıp kendım diktirdim hatta küçük ağız mendili kadar boyutlarını da diktirdim. Aşırıı rahat. 1 haftalık bebeğim ve yıkamada kullandım. Hava suan sıcak üstünü örtmede kullanıyorum puset örtüsü olarak her şekilde kullanıyorum çok rahat.
Melike3777 SeydaK-70 kuzum kundak olarak kullanıyorum yeri geliyor üstüne örtüyorum altına seriyorum pusetin üstüne örtüyorum ben hep ebatları farklı aldım hepsine ayrı ayrı kullanıyorum 6 7 tane var ve her bebek magazasına gittiğimdede alıyorum aşırı kullanışlılar
OrkideAksan SeydaK-70 çok amaçlı kullanıyorum ben yarım kundak yaparken üstünü örtmek için duştan sonra havlunun altına puseti örtmek için … en az 2 tane olsun elinizde ☺️